2013. január 28., hétfő

Életképek télen

A havas táj csodaszép tud lenni.
A lányom lovagol.
Nemrég olvastam erről a jelenségről, amikor a fák meghajolva nőnek egy területen. Állítólag a mágneses mezőkhöz is lehet köze, nemcsak a szélhez :).

A kedvenc fám kétszer. Mérete miatt bele sem fér egy fotóba, ha leülök alá, megszáll a nyugalom. Érzem a fa pozitív energiáját. Gondolkodásra kiválóan alkalmas, tettem is alá egy padot. Amikor megláttam, beleszerettem a helybe: a fa mellett tó, szemben a rét, oldalt a ház és az állatok. Egyszer te is ülj le ide





Most, hogy elkészült a lovak kifutója, gyönyörködtem egy kicsit.


Ismerkednek. Betyár még fiatal csikó Szellő mellett, aki két perc alatt bebizonyította, ő a főnök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.